Logo nedir? Lügat demeı olarak ana kontralığı dilimizde amblem olan, bir emekin, faaliyetin, organizasyonun yapısını, demeını, karakterini sembolize fail şekillerdir. Bir logo tasavvurı anlamsal olarak emekletmenin yahut organizasyonun direk olarak yaptığı emeki sembolize edebileceği kabil, markanın kendi demeı ile de sembolleştirilebilir, ayrıca bazı çkızılışmalarda kavramlar soyutlaştırılarak farklı mideerik ve anlamlara iye olabilir.
Sorusu sorulduğunda söz demeının dışında, birokkalı logo ve amblem çeşidi vardır. Logo tasavvur esnasında tasavvurı meydana getirecek olan isim yahut kuruma neyin ve nasıl aktarıldığı oldukça önemlidir. Gayrı taraftan logo tasavvur çkızılışmasını meydana getirecek isim yahut kurumun sizi nasıl anladığı ve logo çkızılışmanızı nasıl değerlendirdiği sonucunda ortaya çıkacak olan çkızılışma sizin, emekletmenizin ve bundan ahir çkızılışmalarınızın temelini atacak olan “logo tasavvur çkızılışması” olacaktır.
Logo yalnızca şekil ve sembol değil, yazı karakterinin kendisi, yazı karakterinin değemektirilmiş ve düzenlenmiş hali yahut marka midein yeni yazı karakteri oluşturulmasıyla da tasarlanabilir. Bu tip çkızılışmalara logo değil, logotype denilir. Logotype ansızın çok iş kayranı ile faaliyette kâin şirketler midein elan çok tercih edilebilir. Yegâne bir sektörde çalışkanlık gösteren emekletmelerin ekseriya logoları dalü söz gelişi fiyat. Ancak ansızın ziyade dal ile uğraşılıyorsa tüm sektörleri logoda işaret etmek imkansızdır.
Logo ne emeke yarar?
İşletmeler midein logo yahut logotype olmazsa olmazlardandır. Her nasıl markası olmayan bir işletme olmazsa logo yahut logotype’sız bir markada düşünülemez. Bu makaleyi okuduğunuz mevsim aklınızdan Koç, Vestel, İş Bankası markalarını geçirin. Aklınıza logoları ile yanında gelmemiş olması imkansızdır. Beko markasını geçirin, oldu aklınıza Beko’nun güncellenen yeni logosu geldi. Esbak halini düşünmeye çkızılışın. Markaların logoları olmadan filhakika marka olmaları az daha imkansızdır.
Bu sebeple emekletmenize kurumsal bir niyet hazırlayarak yolunuza oturaklı adımlarla devam edebilmek hesabına “logo tasavvur” çkızılışması ile serlayın.
Logo ideogram, sembol, amblem, ikon kabil bir grafik öğesiye bütünleşik olan logo yazısını (logotype) deyiş fiyat. Ticari markaların, kurumların ve ayrıca bazı kişilerin bir dekorte tanınmasını sağlayan emekaretlerdir. Tipik bir logo firmaların fark edilmesini, diğerlerinden ayrılmasını sağlayan renk, font, şekil ve görsellerdir.
Sadece, basitçe anlaşılır, hatırlanması basitçe, kabil evetğunca az adetda renkten oluşmalıdır. Her çmüsavi baskı ve endam tekniği ile sorunsuz kullanılabilir olmalı, çok önemsiz ölçülerde ilimlar kaybolmamalı, çok yetişkin ölçülerde dağınık görünmemelidir. Her türlü ölçüde ve yüzeyde okunabilir olmalıdır.
Özgün olmalıdır. Diğer şirket evet da ürünlere ilişik logolar ile karışıklığa menşe vermemeli, ayrıca çağrıştırmamalıdır. Kopyalanan evet da esinlenen logolar o ürün evet da firmaya yetişkin muhatara verir.
Logo layihamcıyı değil ürün evet da firmayı yansıtmalıdır. IBM logosunun layihamcısı Paul Rand’e bakarak logoyu üreten layihamcıdır fakat oluşturan firmanın kendisidir. İlgili kuruluşun evet da ürünün özelliklerini yansıtmalıdır. Seçilen evet da tasarlanan font şirketin hapishaneğine iyi olmalıdır. Ayrıca kurumun kendisini nasıl tanımladığı ve kurumu yansıtan kavramların neler olduğunu bilmek logonun tasavvur aşamasında önemli unsurlardır.
Logo sadeliğinin yüzıgün lüzumlu rengi lüzumlu şekli itibariyle farklı koşullarda görüldüğü mevsim birlikte akılda lafıcı olmalıdır.
Farklı bir ülkeye ilişik ürün evet da şirket midein logo tasarlanacağı mevsim o ülkenin renklere yüklediği anlamlar ve kültürleri için veri sahibi olunmalıdır. Özellikle bir simge kullanılacağı mevsim simgenin taşıyacağı deme bakımında bu veri çok önemlidir.